Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloKazalo  Latest imagesLatest images  IščiIšči  Registriraj seRegistriraj se  PrijavaPrijava  

» converse with the don

Poglej prejšnjo temo Poglej naslednjo temo Go down 
AvtorSporočilo
felix lyov
felix lyov
sovietnik
sovietnik

Število prispevkov : 205
red mafia

Promotion System
converse with the don Left_bar_bleue900/900converse with the don Empty_bar_bleue  (900/900)

converse with the don Empty
ObjavljaNaslov sporočila: converse with the don   converse with the don Icon_minitimeTor Avg 07, 2012 12:31 am

Karkoli vam - glede tega foruma - leži na duši - lepa beseda, morda nasvet za izbolšavo, ali pa je tukaj nekaj, kar vam enostavno ni jasno? Vse odgovore boste našli tukaj! Lepa beseda lepo mesto najde!
Nazaj na vrh Go down
oksana filipova
oksana filipova

Število prispevkov : 6
red mafia

ObjavljaNaslov sporočila: Re: converse with the don   converse with the don Icon_minitimeNed Sep 02, 2012 8:42 am

jz mam en majhen problem z obrazcem za opis in sicer nikakor mi noče lepo prikazat sliko ko dodam link v obrazec... more bit mogoč kak drug link al pa kej? (:
Nazaj na vrh Go down
felix lyov
felix lyov
sovietnik
sovietnik

Število prispevkov : 205
red mafia

Promotion System
converse with the don Left_bar_bleue900/900converse with the don Empty_bar_bleue  (900/900)

ObjavljaNaslov sporočila: Re: converse with the don   converse with the don Icon_minitimeNed Sep 02, 2012 12:06 pm

hmm, mogoče je to, da tukaj ne rabiš [img][/img], ali pa da slika ni pravega formata?
Nazaj na vrh Go down

Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: converse with the don   converse with the don Icon_minitime

Nazaj na vrh Go down

converse with the don

Poglej prejšnjo temo Poglej naslednjo temo Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
 :: shoot me again, I ain't dead yet! :: what difference did I make-